El PSOE critica que Raxoi pida un crédito pese a disponer de 5,3 millones

m.m. santiago / la voz

SANTIAGO

24 abr 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El portavoz del grupo municipal socialista, Francisco Reyes, criticó la decisión del equipo de gobierno de pedir un nuevo crédito de seis millones de euros para inversiones, pese a que se dispone de 5,3 millones de euros de remanente de tesorería del pasado año. Reyes recordó que la concejala de Facenda, Cecilia Sierra, había dicho que la petición de este crédito estaba supeditada a la liquidación del 2013, que «comezamos a sospeitar que o goberno non presenta porque esta vai sacar a luz o baixo nivel de execución dos investimentos». Reyes acusa al Gobierno de «facer un truco de enxeñería contable», que consistiría en «non investir nestes primeiros tres anos coa disculpa de cubrir a suposta débeda herdada para concentrar todos os investimentos no último ano e lavar a súa imaxe antes das eleccións».

El concejal recordó que a finales del 2011 se pidieron 13 millones de euros y se preguntó «como é posible que se contrate este préstamo cando non se recolle ningunha partida nos orzamentos de 2014 para o abono dos xuros correspondentes a este crédito».

Reyes apuntó que en el expediente de contratación de este crédito hay contradicciones entre los informes del interventor y del tesorero municipal. «O primeiro di que non hai prazo de carencia e o segundo que hai un prazo de 24 meses para os intereses e o principal do crédito», explica Reyes.

Los socialistas compostelanos ponen en duda que se estén cumpliendo los niveles de ingresos, gastos y endeudamiento que marca el Plan de Axuste 2014-2017 y no les consta que exista la «autorización do Ministerio de Facenda autorizando a contratación do devandito préstamo». El portavoz socialista se pregunta «como cun endebedamento a maiores de 6 millóns de euros se vai reducir o volume de endebedamento total en 2,2 millones de euros».