EL BNG pide al PP que use el gallego en las funciones propias de Gobierno

m.m. Santiago / la voz

SANTIAGO

15 abr 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El BNG de Santiago presentó una iniciativa para que los concejales del gobierno local «empreguen publicamente do galego nas súas actuacións e nas actividades que programe e que faga cumprir o regulamento do uso do galego na Administración municipal». Según los nacionalistas, esta formación viene recibiendo «reiteradas queixas da veciñanza de Santiago sobre a falta de uso da lingua galega» tanto en la atención telefónica, digital y presencial del personal municipal y de las empresas concesionaria del servicios públicos. Aseguran que también los ediles del PP «non utilizan na interlocución coa cidadanía nin no desempeño das funcións propias do seu cargo».

Los nacionalistas apuntaron que se está incumpliendo el reglamento en documentación administrativa, en actividades programadas por el Concello e incluso en las instalaciones sonoras de los nuevos parques infantiles. Esta situación, para el BNG, supone un «retroceso importante para avanzar na normalización do idioma propio de Galiza».

En este sentido, los concejales nacionalistas defenderán en el próximo pleno municipal un ruego en el que se recordará al equipo de gobierno local «que os poderes públicos teñen o mandato democrático de promoveren o uso do galego, tal como consta no Estatuto de Autonomía, na Lei de Normalización Lingüística e no desenvolvemento normativo e regulamento da lingua galega».

«Os poderes públicos teñen o mandato de promover o uso do galego»

Rubén Cela