La plataforma sanitaria: «O problema das inundacións no hospital non é novo»

La Voz

MONFORTE DE LEMOS

Una de las dependencias afectadas por las inundaciones por la tormenta
Una de las dependencias afectadas por las inundaciones por la tormenta CEDIDA

Reclama la reparación urgente de la cubierta frente a otras obras que califica «de lavado de cara»

11 sep 2023 . Actualizado a las 13:20 h.

La plataforma en defensa de la sanidad pública de la zona sur de Lugo critica a la dirección del Hospital de Monforte y a la gerencia del área de gestión integrada de Lugo por las inundaciones que se produjeron en dependencias del centro sanitario como consecuencia de la fuerte tormenta que descargó en la local en la madrugada del pasado sábado. Las consecuencias de este tipo de fenómenos meteorológicos, señalan en un comunicado, «son máis seria cando nun hospital o mantemento das instalacións non é o axeitado».

Según este colectivo, la entrada de agua que afectó a las áreas de maternidad, hospital de día y laboratorio, y a plantas de hospitalización no solo con achacables a la intensidad de las lluvias. También tuvo que ver «coas malas condicións dun tellado que leva anos pendente de ser arranxado». Si este episodio no afectó en mayor medida a los pacientes del centro, detalla, fue gracias a la movilización de personal «que como puido e co que puido intentaba evitar que a cousa fose a máis».

«Dentro das consecuencias máis graves estiveron o traslado de pacientes dunhas habitacións a outras e incluso a paralización do traballo de laboratorio para realizar as análises pertinentes, coa demora dos resultados solicitados», denuncia la plataforma. En el comunicado en el que da cuenta de lo sucedido en la madrugada del sábado manifiesta su «indignación» ante el «pasotismo» que, a su juicio, muestran de los responsables sanitarios «ante unha problemática que non é nova, vén de hai moitos anos».

«O tellado deste edificio leva pendente de arranxarse moito tempo provocando que cada pouco, ante tormentas importantes, volvan aparecer inundacións en moitas das zonas deteriorando o mobiliario e provocando incomodidades aos pacientes. O curioso é que estas inundacións tamén afectaron a zonas de recente modificación como o servizo de laboratorio», denuncia este colectivo.

«É vergonzoso —añade en el comunicado— que mentres pechan plantas para darlles un lavado de cara a base de pintar paredes e cambiar mobiliario; o tellado leve anos e anos sen arranxarse sendo unha das partes máis importantes do edificio».