Calvo avala a Sandra Vilela en su carrera electoral en Muxía

La Voz CARBALLO / LA VOZ

MUXÍA

Ana García

«Unión», «humildade» y «lealdade», los pilares de la popular

07 feb 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Sandra Vilela fue presentada a última hora de ayer como cabeza de lista del Partido Popular en el Concello de Muxía para las elecciones municipales del próximo 28 de mayo. La muxiana recibió el respaldo del presidente del PP en A Coruña, Diego Calvo, así como del secretario general provincial, Evaristo Ben, y estuvo acompañada por numerosos militantes y simpatizantes de la formación local.

Vilela explicó ante los asistentes al acto en el Salón do Voluntariado las líneas que describirán su labor en el próximo mandato: «Seguir co mesmo compromiso, a mesma humildade e a mesma lealdade que sempre tivemos». En este sentido, apeló a la «unidade de todos os veciños» para que «o Concello cambie e tome a dirección correcta».

Según trasladó, pretende «mellorar as parroquias do rural, o centro do municipio e a nefasta xestión económica». Todo, con el objetivo de que «Muxía recupere o lugar na comarca que nunca debeu perder». Ese es el «único pacto» que persigue, dijo. «O resto de acordos son, como se demostrou, pactos que só benefician aos intereses duns poucos, aos que o único que lles interesa é salvagardar o seu beneficio con independencia de que o Concello siga en declive», añadió.

El trabajo de la candidata fue elogiado por el líder de los populares en la provincia: «Desde que se levanta ata que se mete na cama, dá igual que estea no Concello que co seu traballo, na cabeza de Sandra están sempre os veciños. Non hai mellor candidata para Muxía».

Diego Calvo también destacó «o deixamento na promoción turística, a falta de proxectos económicos para impulsar o emprego local e a escaseza de servizos» experimentados en los últimos cuatro años. Se refirió a la situación del alcalde, Iago Toba, como «de debilidade total» tras ser abandonado por los concejales de su propio partido, y recordó que «se non é polo PP, os veciños quedan sen o investimento do POS da Deputación».